Något som blev galet?
Det löser vi såklart.
Vänligen fyll i all data möjligt här bredvid så löser vi det så snabbt vi kan.
På Inlandet har du 14 dagars öppet köp, även på rea-varor när du handlar på internet.
Produkterna måste vara oanvända och i nyskick. Är varan smutsig på in- eller utsida kommer returen eller bytet ej godkännas och produkten skickas tillbaka till dig.
Frakten bekostar köparen själv. Återbetalningen kommer ske på samma vis som betalningen utfördes. Detta först när vi återfått varan och kontrollerat den.
Tänk på att fodral till produkter tillhör själva produkten och får ej tejpas på eller förstöras. Skulle dom vara förstörda så tillkommer en avgift på 300 SEK.
Reklamationer / Felleverans
Har du fått en produkt med något fel eller om vi skickat fel produkt så ersätter vi dig kostnadsfritt med en ny produkt om vi har den i lager. Om den inte finns i lager gör vi en retur och ersätter dig alla kostnader.
Vill du reklamera en produkt så ber vi dig först kontakta oss på support@inlandet.se eller ringa oss på 010-4749100. (Vi kommer att behöva bilder samt produktinformation).
[contact-form-7 id=”4987″]